استفاده از هوش مصنوعی در روابط عمومیها
سخنگوی شهرداری تهران مطرح کرد: استفاده از هوش مصنوعی در روابط عمومیها سخنگوی شهرداری تهران گفت: باید در همه روابط عمومیها افرادی به عنوان متخصص در حوزه هوش مصنوعی حضور داشته باشند. به گزارش «سردبیر پرس»؛ مراسم اختتامیه کارگاههای تخصصی روابط عمومی الکترونیک، صبح امروز – سهشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۳- در محل ساختمان شهرداری منطقه […]
سخنگوی شهرداری تهران مطرح کرد: استفاده از هوش مصنوعی در روابط عمومیها سخنگوی شهرداری تهران گفت: باید در همه روابط عمومیها افرادی به عنوان متخصص در حوزه هوش مصنوعی حضور داشته باشند. به گزارش «سردبیر پرس»؛ مراسم اختتامیه کارگاههای تخصصی روابط عمومی الکترونیک، صبح امروز – سهشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۳- در محل ساختمان شهرداری منطقه ۵ برگزار شد.
محمدرضا پوریافر شهردار منطقه ۵ در ابتدای این مراسم اظهار کرد: جایگاه روابط عمومی والاست و در عصری که خبر و رسانه حرف اول را میزند، نقش روابط عمومیها در این عرصه بسیار حائز اهمیت است.
وی افزود: امروزه کار در بستر الکترونیک و هوشمند سازی بسیار مورد توجه قرار گرفته و در بحث دادهها و برنامه ریزیها استفاده از هوش مصنوعی در دستور کار قرار گرفته است؛ بنابراین باید از این ابزارها در اداره بهتر شهر در حوزههای مختلف مدیریت شهری و در بحث روابط عمومی در شهرداری تهران استفاده شود.
عبدالمطهر محمدخانی رئیس مرکز ارتباطات و امور بینالملل و سخنگوی شهرداری تهران هم در ادامه این مراسم اظهار کرد: این کارگاههای مرتبط با هوش مصنوعی، سومین دوره جامع آموزشی حوزه روابط عمومی بود که در این دوره از مدیریت شهری برگزار شد. اما همچنان نیاز به آموزش در این حوزه در شهرداری وجود دارد.
وی افزود: امروزه بدون ابزار جدیدی به نام هوش مصنوعی نمیتوان زندگی کرد و انقلاب هوش مصنوعی به چند تحول قبلی در حوزه فناوری اضافه شده است.
محمدخانی ادامه داد: در این دوره از اساتید بادانشی استفاده شده، اما در واقع این دوره بهانهای بود که بیشتر با ظرفیتها آشنا شویم تا بتوانیم دورههای دیگر را راه اندازی کنیم.
رئیس مرکز ارتباطات و امور بینالملل شهرداری تهران با تاکید بر لزوم آشنایی افراد فعال در حوزه روابط عمومی با هوش مصنوعی، اضافه کرد: باید در همه روابط عمومیها در بخشهای مختلف شهرداری افرادی به عنوان متخصص در حوزه هوش مصنوعی حضور داشته باشند.
همچنین احسان شریفی رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران در اختتامیه کارگاههای تخصصی روابط عمومی الکترونیک بیان کرد: یکی از نیازهای شهرداری تهران تعامل نزدیک مرکز ارتباطات و مرکز نوسازی به ویژه در حوزه ثبت تجربه و دانش است.
وی با بیان اینکه در شهرداری تهران به مدیریت دانش اعم از دانش صریح و دانش ضمنی کمتر توجه شده است، افزود: این توجه و مدیریت ثبت دانش ضمنی میتواند به تسریع در فرایندهای حوزه مدیریت شهری و پیشرفت پروژهها کمک کند. پیاده سازی دانش ضمنی و ثبت تجربهها با ارتباط و تعامل مرکز ارتباطات و مرکز نوسازی شهرداری تهران راحتتر امکانپذیر میشود. در این راستا باید فهرستی از پروژههای اولویت دار شهر تهران در سطح کلان و فرا منطقهای، منطقهای و در سطح ناحیه را در این حوزه استخراج کنیم.
شریفی اظهار کرد: موضوع ثبت دانش ضمنی همه افراد برای ما در مرکز نوسازی حائز اهمیت است و تجربههای خوب افراد شاغل در شهرداری میتواند به مجموعه مدیریت دانش در مرکز نوسازی منتقل شود.
حامد طراحی معاون برنامهریزی مرکز ارتباطات و امور بینالملل شهرداری تهران نیز در این مراسم گفت: کارگاههای تخصصی روابط عمومی الکترونیک، بزرگترین رویداد آموزشی همکاران شهرداری تهران است و پس از برگزاری این دوره، بیش از ۱۰۰ اثر با هوش مصنوعی توسط شرکتکنندگان برای شرکت در مسابقه ارسال شد.
وی افزود: بیش از ۶۰۰ نفر از پرسنل شهرداری در این دوره تخصصی شرکت کردند و ۱۸ هزار و ۸۰۰ ساعت به عنوان ساعت آموزشی برای آنها در گرفته شد. همچنین ۷۵ مجموعه شهرداری در این رویداد مشارکت داشتند و بیش از ۱۲۰ خبر در پرتال شهرداری و مناطق با هوش مصنوعی تولید شد.
در پایان، از برگزیدگان مسابقه خبرنویسی با هوش مصنوعی در مناطق مختلف شهرداری تهران تقدیر شد.
انتهای پیام/منبع: شهر
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰