رسیدگی به گران فروشی اینترنتی آجیل فروشان
رئیس اتحادیه فروشندگان آجیل و خشکبار تهران اعلام کرد: رسیدگی به گران فروشی اینترنتی آجیل فروشان رئیس اتحادیه صنف فروشندگان آجیل و خشکبار تهران در خصوص شیوه ارسال شکایت در زمینه گران فروشی آجیل و خشکبار نکاتی را مطرح و تصریح کرد: به گرانفروشی اینترنتی آجیل فروشان رسیدگی میشود. به گزارش «سردبیر پرس»؛ غلامرضا خدامی […]
رئیس اتحادیه فروشندگان آجیل و خشکبار تهران اعلام کرد: رسیدگی به گران فروشی اینترنتی آجیل فروشان رئیس اتحادیه صنف فروشندگان آجیل و خشکبار تهران در خصوص شیوه ارسال شکایت در زمینه گران فروشی آجیل و خشکبار نکاتی را مطرح و تصریح کرد: به گرانفروشی اینترنتی آجیل فروشان رسیدگی میشود. به گزارش «سردبیر پرس»؛ غلامرضا خدامی گفت: فروشگاههای مجازی فروش آجیل و خشکبار در صورتی که پروانه کسب داشته باشند نماد اعتماد الکترونیکی دریافت میکنند و میتوانند به فروش اقلام خود در فضای مجازی بپردازند؛ ولی نباید قیمت فروشگاه فیزیکی آنها با مجازیشان تفاوتی داشته باشد و صرفاً باید برای هزینه ارسال، یک مبلغ مشخصشدهای را دریافت کنند.
وی با اشاره به شکایتهای متعدد از فروشگاههای آنلاین فروش آجیل و خشکبار ادامه داد: متأسفانه شکایت زیادی از سکوهای مجازی فروش آجیل و خشکبار دریافت کردهایم که گاهی اوقات، جو جامعه را آشفته کردهاند. مثلاً در سال ۱۴۰۱ چند فروشگاه مجازی غیرمجاز، پسته را به قیمت یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام کردند و مشکلات زیادی به وجود آوردند و ما به این موارد رسیدگی میکنیم.
بنا بر اعلام اتاق اصناف تهران، خدامی افزود: اگر افراد از فروشگاه فیزیکی و مجازی شکایتی داشته باشند این موارد را دریافت کرده و به این شکایتها رسیدگی کرده و نتیجه را به آنها اعلام میکنیم و مبلغ خسارت از واحد صنفی دریافت میشود و به مشتری خسارتدیده برگردانده میشود. افراد میتوانند شکایتهای خود را به شماره تلفن ۳۳۱۱۲۳۱۳ فاکس کرده و یا به شماره ۰۹۳۵۱۵۰۰۹۸۰ در ایتا، سروش و روبیکا شکایت خود را ثبت کنند.
انتهای پیام/
منبع: مهر
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰